Coś dla wielorybników
– Quota® Sales Performance Game

Data: 19-20 sierpnia 2015
Miejsce: Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3 zobacz na mapie
Liczebność grupy: 12-20 uczestników

Szkolenia trwają od godz. 9:00 do 17:00 (przerwa obiadowa od 13:00 do 14:00). W trakcie każdego szkolenia przewidziane są krótkie przerwy w zależności od potrzeb uczestników.


Quota® Sales Performance Game to dynamiczna gra sprzedażowa, stosowana w najlepszych międzynarodowych firmach. Wciągająca interaktywna forma szkolenia rozwija kluczowe kompetencje niezbędne, by z sukcesem sprzedawać na rynku business to business (B2B). Całość ujęta jest w 10 kluczowych kroków cyklu sprzedaży B2B.

 

Rozwój skuteczności sprzedażowej handlowców B2B

  1. Poszukiwanie klientów
  2. Kwalifikowanie klientów
  3. Spotkanie wstępne
  4. Analiza potrzeb
  5. Prezentacja produktu lub usługi
  6. Prezentacja kosztorysu
  7. Akceptacja przez osobę mającą wpływ na decyzję
  8. Akceptacja przez kluczowego decydenta lub grono decyzyjne
  9. Akceptacja przez dział zakupów – podpisanie umowy
  10. Dostarczenie produktu lub realizacja usługi i zafakturowanie


Handlowcy B2B, menedżerowie sprzedaży.
 
  • Szkolenie rozwija 40 kompetencji, konkretnych umiejętności w procesie sprzedaży B2B
  • Atrakcyjna forma warsztatu – grywalizacja – zapewnia 100% zaangażowania i przy okazji doskonałą zabawę
  • Otrzymujesz konkretne wskazówki, jak sprzedawać, jak przeprowadzić i zaangażować klienta na każdym etapie
  • Otrzymujesz ciekawe materiały oraz zestaw praktycznych narzędzi do wykorzystywania w codziennej pracy
  • Zdobywasz praktyczną wiedzę i umiejętności, niezależnie od tego, czy jesteś początkujący czy doświadczony
  • Wychodzisz ze szkolenia zmotywowany i z mnóstwem świeżej energii do realizacji swoich celów sprzedażowych

Podczas dwóch dni warsztatów Uczestnicy uczą się pracy i poznają kilkanaście narzędzi, których zastosowanie pozwoli na poprawę efektywności sprzedażowej. Są to m.in.:

  • Dzienny plan docierania do Klientów
  • Skrypt „zimnego telefonu”
  • Telefoniczne haki na uwagę
  • Bank pomysłów – radzenie sobie z obiekcjami w rozmowie telefonicznej
  • BPOUT – proces kwalifikacji Klientów
  • Struktura prezentacji PICAT
  • Style finalizowania transakcji
  • Arkusz prognozowania sprzedaży
  • Karta przygotowania do negocjacji
  • Karta monitorowania sprzedaży


Monika Drzewiecka – partner

Swoją wiedzę i umiejętności wykorzystywała współtworząc w 1996 roku firmę szkoleniową TMI. Przez 7 lat pełniła funkcję Dyrektora Sprzedaży w House of Skills. Odpowiedzialna za wynik sprzedażowy spółki, kluczowych klientów i projekty, oraz wspieranie i monitorowanie aktywności sprzedażowej zespołu konsultantów.

Od 1998 trenerka i konsultantka m.in. dla AC Nielsen, ArcelorMittal Poland, Beiersdorf Lechia, BZ WBK, CCIG, DHL Express, GSK, Johnson & Johnson, Nestle, Pfizer, PLL LOT, Robert Bosch, RWE, Siemens, Skanska, Telekomunikacja Polska, Vattenfall.

Ekonomistka (Wydział Nauk Ekonomicznych UW), posiadająca certyfikat z programów TMI International University z zakresu projektowania i prowadzenia procesów rozwojowych, zarządzania jakością obsługi, budowania pro-klienckiej kultury organizacyjnej oraz efektywności osobistej.

  • Licencjonowany trener Quota® Sales Performance Game
  • Licencjonowany trener Quota® Coach™. Warsztat zarządzania sprzedażą
  • Certyfikat coacha ICC
  • Ukończyła większość szkoleń i programów wewnętrznych House of Skills


House of Skills to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. W naszych programach bierze udział niemal 15 tysięcy osób rocznie. Zatrudniamy blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy. Pracujemy zgodnie z międzynarodowymi standardami, oferując licencjonowane i autorskie know-how. Niezwykle ważne dla nas jest to, aby renomowane, sprawdzone na świecie rozwiązania można było efektywnie adaptować w polskich warunkach. House of Skills powstało w 2004 roku w wyniku połączenia sześciu doskonale znanych firm szkoleniowo-doradczych działających na rynku od początku lat 90-tych.

Jesteśmy partnerem wielu międzynarodowych organizacji, m.in.: Celemi, The Ken Blanchard Companies®, ITIM. Współpracujemy również z American Society for Training & Development (ASTD), Polską Izbą Firm Szkoleniowych, Konfederacją Lewiatan, Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami.


Marta Prystupa (sprawy merytoryczne)
koordynator programów otwartych
szkoleniaotwarte@weknowhow.pl
+48 22 37 63 000

Grażyna Mazurek (sprawy organizacyjne)
Konfederacja Lewiatan
gmazurek@konfederacjalewiatan.pl
+ 48 22 55 99 940